SEO (angl. Search engine optimization) – tai procesas, kurio metu gerinamas svetainės matomumas paieškos sistemų rezultatuose. SEO paslaugos gali padėti įmonėms padidinti savo matomumą internete ir taip pritraukti daugiau potencialių klientų. Tačiau kada turėtumėte tikėtis SEO paslaugų rezultatų? Panagrinėkime, per kiek laiko pradedami matyti SEO paslaugų rezultatai. Pažadame, jog tai bus tikrai įdomu.
Kada galima pamatyti SEO paslaugų rezultatus?
Dažnai praeina kelios savaitės ar mėnesiai, kol pastebimi kokie nors matomi SEO paslaugų rezultatai. Tai priklauso nuo konkurencingos rinkos ir konkrečių tikslų, kurių siekia jūsų įmonė. Apskritai, jei konkurencija yra didelė, tuomet geriems rezultatams pasiekti prireiks daugiau laiko ir pastangų. Kita vertus, jei jūsų pramonės šakoje konkurencija yra minimali, teigiamus pokyčius galite pradėti pastebėti per trumpesnį laiką.
Kokie pokyčiai lemia puslapio reitingavimą?
- Nors SEO gali pastebimai padidinti tinklalapio lankomumą ir pagerinti naudotojų patirtį, tai priklauso ir nuo to, kokius naudotojus domina jūsų kuriamas turinys. Kokybiškas turinys yra labai svarbus norint padidinti srautą ir pagerinti pozicijas tokiose paieškos sistemose kaip „Google”. Todėl kokybiško turinio, kuris susilauktų atgarsio jūsų tikslinėje auditorijoje, kūrimas turėtų būti neatsiejama bet kurios sėkmingos SEO kampanijos dalis.
- Gerai veikianti ir iš vidaus optimizuota svetainė.Kad jūsų svetainė užimtų aukštas pozicijas paieškos sistemų rezultatuose, ji turi būti tinkamai optimizuota. Tai reiškia, kad reikia užtikrinti, jog svetainė būtų saugi ir patikima, taip pat užtikrinti, kad visi techniniai svetainės veikimo aspektai veiktų tinkamai. Kai kuriems iš šių procesų reikia specialių žinių arba profesionalių paslaugų.
- Tinkamos išorinės ir vidinės nuorodos. Išorinės nuorodos – tai nuorodos iš kitų svetainių, kuriose pateikiamos nuorodos į jūsų svetainę. Tai galima padaryti vykdant turinio rinkodarą ir naudojantis socialinės žiniasklaidos tinklais. Vidinės nuorodos taip pat svarbios, nes padeda paieškos sistemų naršyklėms geriau suprasti jūsų svetainės struktūrą.
Už kokius dalykus „Google” gali sumažinti svetainės reitingą?
„Google” gali sumažinti svetainės reitingą dėl kelių priežasčių, pavyzdžiui, dubliuojančio turinio, raktinių žodžių, nekokybiško turinio ir nuorodų iš nepageidaujamų svetainių. Svarbu įsitikinti, kad jūsų svetainė laikosi „Google” gairių ir taiko tinkamus SEO metodus, kad išvengtumėte „Google” nuobaudų. Jei abejojate, geriau visada pasitarti su specialistais. Tai galioja praktiškai visose sferose.