Kalbant apie jūsų internetinės parduotuvės sėkmę, svarbiausia yra pasitikėjimas, kurį ji skleistų kiekvienam potencialiam pirkėjui. Be pasitikėjimo pirkėjams nebus drąsu pirkti iš jūsų net jeigu kainos ir atrodys labai patraukliai. Štai kodėl svarbu iš anksto identifikuoti priežastis, kodėl pirkėjai gali manyti, kad jūsų internetinė parduotuvė yra nepatikima. Apžvelkime kai kurias galimas problemas, dėl kurių klientai galėtų vengti pirkimo jūsų el. parduotuvėje.
Neprofesionalus svetainės dizainas
Vienas iš pirmųjų dalykų, į kurį žmonės atkreipia dėmesį apsilankę jūsų svetainėje, yra jos dizainas. Jei dizainas nėra atnaujintas arba atrodo neprofesionaliai, gali susidaryti įspūdis, kad jūs taupote pinigus ir jūsų tikslas yra juos iš klientų ištraukti, o ne parduoti kokybišką prekę įdedant bent kažkiek pastangų. Nepamirškite, kad ir gero logotipo kūrimas yra labai svarbu – jis pirmas akcentas į kurį atkreipiamas dėmesys apsilankant svetainėje.
Tam, kad išvengtumėte šios problemos, skirkite šiek tiek laiko, jog jūsų svetainė atrodytų šiuolaikiškai ir profesionaliai. Tai reiškia, kad turėtumėte naudoti aukštos kokybės nuotraukas ir šriftus, apriboti tekstą, kad būtų įtraukta tik atitinkama informacija, ir aišku – sukurti bendrą estetiką, kuri puikiai derėtų su jūsų prekės ženklo tonu. Nemokate to padaryti – samdykite profesionalą!
Ribota kontaktinė informacija
Jei klientai neranda kontaktinės informacijos jūsų svetainėje, greičiausiai jie nepasitikės jumis pakankamai, kad galėtų iš jūsų kažką įsigyti. Įsitikinkite, kad kontaktinė informacija, pvz., el. pašto adresas arba telefono numeris, yra aiškiai matoma kiekviename puslapyje, kad klientai žinotų, kaip susisiekti, jei jiems kyla klausimų ar rūpesčių dėl užsakymo.
Be to, apsvarstykite galimybę sukurti DUK (dažniausiai užduodamų klausimų) puslapį tam, kad klientai galėtų lengvai rasti atsakymus prieš tai nesikreipdami į jus – taip sutaupysite kiekvieno kliento ir savo laiką!
Mokėjimo priemonių apsaugos nebuvimas
Mokėjimo saugumo priemonės yra būtinos siekiant sukurti klientų pasitikėjimą internetinėmis parduotuvėmis. Prieš įvesdami, klientai nori įsitikinti, kad jų mokėjimo kortelių bei kita informacija yra saugi – priešingu atveju jie nesiryš apsipirkti pas jus ir ateityje.
Tam, kad sumažintumėte klientų susirūpinimą ir padidintumėte pirkėjų pasitikėjimą savo internetine parduotuve, apsvarstykite galimybę pridėti mokėjimų platformas, pvz., PayPal arba Stripe, kad klientai turėtų daugiau galimybių saugiai apdoroti mokėjimus jūsų svetainėje.
Krovimo laikas gali būti viena iš priežasčių, kodėl pirkėjai mano, kad jūsų internetinė parduotuvė yra nepatikima
Pardavėjams ar produktų savininkams, norintiems sukurti internetinę parduotuvę, jų įkėlimo greitis gali paskatinti arba sužlugdyti jos sėkmę. Paprastas vartotojas tikisi, kad internetinė parduotuvė bus įkelta per kelias sekundes.
Tyrimais grįstas faktas – jei puslapis įkeliamas ilgiau nei tris sekundes, pirkėjai gali pradėti nepasitikėti pardavėjais ir greitai ieškoti prekės ar paslaugos kitur. Štai kodėl pardavėjams taip svarbu užtikrinti, kad jų el. parduotuvės veiktų sklandžiai, būtų greitai įkeliamos ir jeigu kiltų, tai tik minimalios techninės problemos. Neoptimizavus internetinės parduotuvės, pardavėjui tai gali kainuoti vertingus potencialius klientus, kurie ieškos prekių, ir kas žino – galbūt net ne vienos, kitur.