Svetainių priežiūra: puslapio veikimas

0
311

Daugelis iš karto pagalvoja, kad svetainių priežiūra yra susijusi tik klaidų ir kitų aspektų taisymu, tačiau dažnai pamirštama, kad tai taip pat glaudžiai susiję su dabartinės situacijos pagerinimu. Pagerinimas nėra iš piršto laužtas, nes kartu su juo yra duodama prieiga prie įvairiausių matavimo įrankių, kurie padeda stebėti progresą. Svetainių priežiūra reikalinga ne tik atsirandančių problemų sutvarkymui, tačiau ir jų atsiradimui ateityje. Kokybiškas puslapio veikimas susideda iš ne vieno svarbaus faktoriaus, tačiau esant ribotam biudžetui, dėmesį reikėtų sutelkti į svarbiausias svetainės vietas. Galima net patiems atsakyti į šį klausimą „kokia šio puslapio paskirtis ir ar jis atitinka mūsų lūkesčius?“.

Pagrindinis veikimo aspektas, kurį reikėtų pagerinti yra svetainės užsikrovimo greitis, kuris tiesiogiai prisideda prie SEO bei organinių paieškos rezultatų. Taip pat verta paminėti turinio optimizaciją, pritaikymą išmaniesiems įrenginiams, lankytojų pirkimų  rezultatą bei vartotojų patirtį. Atnaujinimai visoms šioms sritims dažniausiai reikalingi bent kartą per mėnesį, o kiekvieną ketvirtį yra įvertinamas bendras jų progresas bei gauti rezultatai.

Kaip dažnai reikia atlikti svetainės veikimo patikrinimą?

Vieno universalaus atsakymo į šį klausimą pateikti negalime, nes kiekviena situacija yra skirtinga, tačiau dažniausiai praktikoje yra naudojamas tas, kurį atliekame kiekvieną mėnesį. Geriausia yra tai, kad tam nereikia atskiro IT sektoriaus specialisto, nes tokius dalykus galima pažiūrėti rašant tinklaraštį. Jeigu jis bus pildomas reguliariai, tai yra bent kartą per mėnesį, labai sumažėja reikalingų atnaujinimų kiekis, tačiau tai galioja tik, kai nėra kalbama apie elektronines parduotuves. Pastarosios reikalauja dar daugiau dėmesio, nes prekių aprašymai, kainodara, siuntimo detalės yra priklausomos, nuo nuolatinio tikrinimo.

Daugybė svetainių kūrėjų ir pačių įmonių tik paskaičiuoja puslapio kūrimo kainą ir kas po to bus, jau jiems tampa nesvarbu, o tik nedaugelis pagalvoja, kad tai nėra viskas – jas gi po to reikia administruoti. O tai jau galima pavadinti kritine klaida, nes po kurio laiko ji nustoja funkcionuoti kaip priklauso ir tai, ką atrodė, jog sutaupėte, gali smarkiai pakenkti pardavimams.

Svetainių priežiūra nėra universali, kiekvienas atvejis yra individualus. Todėl apie šios paslaugos subtilybes bei antkainius galite sužinoti čia: https://webstudio.lt/svetainiu-prieziura/